dilluns, 7 de gener del 2013

Qui ets, tu?

A una de les classes de GTIC d'aquest semestre hem parlat de la descripció.
Un dels treballs que hem de fer d'aquesta assigtura és descriure a una persona de la classe.
La Rosa Soler ens explica que hi ha molts tipus de descripcions. 
Es pot descriure una persona a travès de:

-Un conte
-Una poesia
-Una cançó
-Un video 
-Un power point

I ens posa alguns exemples de videos com per exemple:







(http://www.youtube.com/watch?v=FhJR6OO1X8Y)
http://www.youtube.com/watch?v=wAdjf88x2E0



Però n'hem per parts, primer de tot, què és una descripció?

Una descripció és un mode d'organització del discurs que pretén representar lingüísticament persones, animals, objectes, paisatges, èpoques, sentiments... Es poden descriure tots els aspectes de la realitat, des dels més concrets als més abstractes.

Hi ha dos tipus de descripcions:

-Descripcions objectives:La persona que descriu ho fa des d'un punt objectiu

-Descripcions subjectives:La persona que descriu mostra la seva opinió. Té una finalitat estètica
 

 

Jo vaig descriure a la Carolina Oliveros ja que fa molt que la conec i se molt bé com és.
Vaig decidir fer una descripció escrita ja que  era com em sentia més còmode.
A part de fer la descripció havíem de triar una fotografia seva que tinguès algun valor per a ella.
Un dels dies que tocava COED el que vam fer va ser una exposició fotogràfica: Vam penjar les fotografies de tots els companys a la pared, i un per un havíem d'explicar el que ens transmetia la fotografia.

Jo vaig triar aquesta:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada